0
Komen

TIZ ZAQYAH TAYANG PEHA & BETIS??

Views
ASSALAMMUALAIKUM....
hye u all da gosip2 g nie ..hhhaaa gosip2 pape bca dlu k...

Tiz Zaqyah Tayang Peha Dan Betis

Tiz Zaqyah Tayang Peha Dan Betis?

KUALA LUMPUR – Siapa yang tak kenal dengan pelakon wanita yang putih melepak ini, Tiz Zaqyah yang kian meningkat naik namanya selepas pertaruhannya dalam drama Nur Kasih meletup dan menjadi bualan orang ramai.
Semenjak itu, wajah Tiz Zaqyah kerap kali muncul di kaca televisyen dan persembahan lakonannya tidak pernah mengecewakan peminat-peminat setianya.
Namun, asam garam menjadi artis, dia semestinya tidak dapat melarikan diri dari terpalit dengan sebarang kontroversi hangat.
Terbaru, Tiz Zaqyah ‘mencipta’ kontroversi sendiri di mana dia telah memuat naik gambar peha dan betisnya ke dalam laman sosial Facebook miliknya.
Media malaya sempat ‘mencuri’ gambar milik pelakon wanita ini kerana tidak sampai lima minit, gambar itu sudah pun dibuang dari akaun Tiz Zaqyah kerana menerima komen-komen yang pelbagai ‘jenis’.
Gambar yang dilihat ‘bersahaja’ itu sebenarnya memaparkan betis dn pehanya yang merah-merah kesan dari gigitan nyamuk.
“Gigitan nyamuk disini, meninggalkan byk kesan merah menyala yg comel di kakiku .Ada mereka yg mcm kene gigitan serangga tidak diketahui sifatnya sehingga meninggalkan efek beribu bintik2 di kulit.katany gatal… Hmm..,” kata Tiz Zaqyah yang meletak status terbabit di Facebooknya.
Mungkin Tiz Zaqyah mahu berkongsi dengan peminat-peminatnya tentang pengalaman dia ketika menjalani penggambaran di dalam ‘hutan’ agaknya.
Apa-apa pun, sebagai pelakon yang terkenal dan membuat sesuatu tindakan yang sentiasa diperhatikan oleh peminat-peminat, Tiz Zaqyah seharusnya bijak dalam melakukan ‘aksi’ seperti ini.
Mungkin ada yang berpendapat bukan masalah besar kalau pun dia memuat naik gambar tersebut, tetapi, isu ini mungkin akan menjadi besar dan akan mencalitkan pandangan negatif terhadap dirinya.
Semoga Tiz Zaqyah akan lebih berhati-hati selepas ini.



p/s: tq bca entry iela...penggunaan perkataan dlm blog iela adalah rojak (^_^)

0 00 cercite at cOlOuRfUlL mEmOriEs:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Close
 
warna warni kehidupan - Soft Green And White Polka Template - Design By bungabungacinta