20
Komen

NIKAH 23 FEB 2012

Views

Yusry, Lisa Surihani Nikah 23 Februari ini

post kali nie sambungan dri post semalam ye

* pengumuman "ISTIMEWA"

KUALA LUMPUR – Pasangan pelakon yang sedang hangat bercinta, Yusry Abd. Halim dan Lisa Surihani mengeesahkan akan bernikah pada 23 Februari tahun depan.
Yusry yang juga anggota kumpulan KRU dan pengarah filem mengumumkan perkara tersebut kepada wakil-wakil media massa di sini hari ini.
“Diharap keputusan ini akan melenyapkan segala desas-desus tentang hubungan serta gosip kami selama ini,” katanya.
Yusry yang sebelum itu pernah berkahwin dengan Erra Fazira tetapi bercerai selepas beberapa tahun hidup bersama manakala ia perkahwinan pertama buat Lisa.

p/s: tq bca entry iela...penggunaan perkataan dlm blog iela adalah rojak (^_^)

20 00 cercite at cOlOuRfUlL mEmOriEs:

NOVA said...

eh eh.. adik dapat kad jemputan dah ke...?? akak dapat daa.. tapi dalam mimpi je tadi malam.. hahhahah :-p

iela_dekla said...

hahhah sma la...dlm mimpi depa post mai kt adik hahahaha... kad VVIP pe kak???hahhaha

NOVA said...

ntah la akak lupa.... apa tah nama kad tu.. hihihi... tapi akak takleh datang sebap bz ar.. takda masa.. nak kaya la katakan.. hahahhahah

#tapitakkayakayajugak#

iela_dekla said...

wah kay2...nnti leh blanja..hik3

NOVA said...

kalo takat elanja tu no hal laa.... boleh je.. tapi jngn mintak belanja umah banglo sudah.. hihihihihi

iela_dekla said...

wow banglo??????? baglo berada di minda!!! hihihi klaw nk jgak cm ne??? bleh kasi x??? kak kn dah kaya..

Alieza Dayasari said...

tak sabar plak nk tgk mereka punya wedding...
hihihi...

NOVA said...

wakakakka.. kalo nak jugak tunggu ar akak jadi datuk... :-p kaya la sngt kan.. hoo!! gigit telinga tu kung....

iela_dekla said...

aleya: btul3x.... msti gempak je wedding dyaorang kn....

NOVA said...

ofcoz la gempak..... artis gitu loo.. hehehheh

iela_dekla said...

kak nova: hahaha..kaya la 2...nnti nk bka butik plak...lg kaya la 2...hihi meh gigit...(lari!!!!!)

iela_dekla said...

yeshhh!!! gempak cm wedding dya ngan era x??? rasa2???

NOVA said...

hala2... lari laa... memang akak takleh kejar pon dalam blogg nie.. kalo depan2 takan leh lari nyer... :-p

iela_dekla said...

hahhahha....taw x pe...klw kak kejar 1 metro kajang tgok akak..hahhaha

Dza Secret said...

wes..aki nk nikah...t mai..hahahah..jd pengapit aku yooo

iela_dekla said...

fuhhh pgapit...ada can nak nek plamin lak aku pas nie...(gatai)

✿CekolatCelop✿ said...

haaa..mmg da can...dh kasi can dh kt hg nie

iela_dekla said...

hahhahah bestnye.... huuhuhuh meqenyam btoi....

✿CekolatCelop✿ said...

haa..tu ka?laaa..xpa meqenyam dgn aku ja..kehkehkeh

iela_dekla said...

wahwahwah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Close
 
warna warni kehidupan - Soft Green And White Polka Template - Design By bungabungacinta